Monday, January 31, 2011

Rasa

Cinta tak semestinya perlu bersama. Takde dalam kitab pun tertulis bahawasanya cinta mesti wajib harus bersatu selamanya. Ya, aku akui. Cinta datang dan pergi, tapi kalau ia datang, aku pohon biarlah bahagia yang menanti diriku, bukan derita yang menjerat perasaanku. Cinta itu ibarat sebuah permainan. Galang gantinya ? Perasaan dan hati jadi taruhan. Andai kau mampu mempertahankannya , maka bersuka rianglah hati dan perasaanmu , TAPI andai patah pohonan cintamu, maka bertemulah dengan derita perosak jiwa. Aku tahu kadang kadang kita akan terjerat dengan dunia cinta ciptaan kita. Ya, bertepuk sebelah tangan masakan akan berbunyi kan ? Aku tak tahu apa yang akan terjadi kelak, yang aku tahu . Aku bahagia kini. Ya, aku akui cinta ini bodoh bagiku, tapi aku mampu tersenyum. Kerna aku tahu,


Cinta tak semestinya bersama.

Cinta tak semestinya antara aku dan engkau.

Cinta tak semestinya perlu kata pengikat rasa.


Cukup sekadar , aku yang menyintamu :)

No comments:

Post a Comment